I do not like it as everything has become

ja vet inte vad det är, men jag menar alla förändras ju när man börjar gymnasiet, right?
men det känns som allt jag förut trodde var så självklart bara försvinner mer och mer...
fotbollen tex, jag har bara ingen ork och lust längre . jag vet inte varför har helt enkelt tappat suget :/
mina vänner, asså det känns som att vi inte träffas allt så ofta och när vi väl träffas bråkar vi bara :s inget jag direkt gillar, men det bara blir så av olika andledningar tyvärr.. alla vi har ju starka åskiter om allt och ingen ger sig förns hon har fått sista ordet vilket bara leder till tjaffs och åter mer tjaffs :/

jag saknar den vän jag stod så nära men nästan aldrig ser längre, hon jag garva åt helt meningslösa saker med hon som jag kände igen mig själv i <3 F

jag saknar den vän som förstår mig som ingen annan, hon som lyssnar och förstår, hon som får mig att le genom att bara göra en konstig min<3 B

jag saknar den vän som jag kan prata så mkt skit med , hon med den härliga garvet, hon som fattar hur jag känner<3 E

jag saknar den vän som jag jämt kunde dra töntiga skämt med, hon som fattar precis hur jag tänker och som aldrig svek<3 M

jag saknar den vän som alltid ställer upp , hon som står mig väldigt nära, hon som genom en blick fattar vad jag menar, hon jag pratar om allt med <3 D

jag saknar sommaren då allt var så perfekt , då vi bara levde och hade kul ! då vi va 4 och inte 3 då vi va vi och allt annat bara vänta, då vi skratta och hade kul, då vi älskade varann och inget fick komma emellan..
men nåt kom emellan, vi själva....

och jag om trodde man skulle känna sig bra till mods nu till jul, men allt jag känner är saknad och ångest :/<3

Kommentarer
Postat av: elin!

älskade älskade vän!!

gumman, vännen...

hur osams vi än är, hur mycket vi än tjaffsar så vet du att jag alltid kommer älska dej innerst inne.

du är för bra.

jag saknar sommaren jag med, men det är inget vi kan göra ngt åt nu o det går aldrig o ändra på..

men du kommer alltid va min vän o jag älskar dej förbannat mycket <3<3

2009-12-15 @ 15:39:12
URL: http://elinkarlssson.bloggproffs.se
Postat av: Bim

nasw älskade du!!

Jag håller med till tusen. Jag saknar dig, och oss 4..

Det känns som man inte hinner med något längre.

Det får inte fortsätta såhär!!

2009-12-15 @ 16:01:28
URL: http://biiim.blogg.se/
Postat av: Olivia

Även fast jag inte står med där så saknar jag dig också millan! Saknar våra moppekvällar,filmkvällar. ja allt som vi gjorde tillsammans. Älskardig!

2009-12-15 @ 16:58:32
URL: http://oliviafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0