i'm sick

nu är det ju såhär då va , att jag troligtvis gått och fåt swinflue ! elr jag vet inte, jag tror alltid det värsta, men men vad ska man tro när jag verkar ha alla symptomen! :o två dagar innan man ska vaccinera sig mot skiten med , timeing kallas det (y) hoppas det bara är vanlig halsfluss elr nåt ! för jag har grymt ont i halsen och ena örat x)
annars ,som ni ser , ny design! men vad ska man göra när man sitter hemma och är sjuk en lördagkväll liksooom !
har även sett alltför min syster, grymt bra film. man tjuter ihjäl sig :'(

puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: Bim!

Yes hjärtat!

Du har så jävla rätt!

"my life would suck without you" <3

2009-11-29 @ 11:23:23
URL: http://biiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0