jag blir så trött ...

nu är det såhär att jag är på SÄMSTA humöret !
så nu ska jag skriva om några saker jag stör mig på!

1. linköpings kommunala skolmat , asså fyfan ! gratäng gratäng och åter gratäng ! hela jävla tiden, det är sjukt. och när de väl har någon annan mat, tro på fan att de dagen därpå har de blandat ihop det i en jävla gratäng!! jag blir så trött på det, inte undra på att 1 tjej i varje klass har ätstörningar, maten smakar ju bajs !
och det värsta då, på alla jävla öppna hus man gick på förra året så snacka dom om att maten var så jävla bra och mi mi mi! BULLSHIT ! Värgårns mat var sooooooo much better! jag säger bara värgårns; nuggets, milanosoppa, tacobuffén, lasangen, spagetti och köttfärsås och pankakorna ! ae säger bara värgårns mat asså , mums !

2. fanns de som inte gilla nummer två , men ni vet vad jag tycker (:

3.540, jag skulle seriöst kunna spränga den där jävla bussen ! den stannar på varenda jävla hållplats och det tar 1 h och ca 10 minuter att åka den från linköping till där jag bor ! sjuuuuukt segt! och så finns det ju egentiligen en till buss 39:an , men nejnej den kan ju inte stanna här, men den kan stnna i hamra, HAMRA gott folk! vem i helvete fixar en fucking jävla hållplats i hamra och inte i slätmon! om den stanna här skulle det spara mig ungefär en timme ;o fatta vad skönt ! men nejnej det går inte!!!!

skulle kunna skriva hur mkt som helst men nu är jag fan trött så godnatt !!!

Kommentarer
Postat av: Melita

hahah du glömde firre på nr 1 xD haha annars så håller ja med om allt xD haha

2009-11-30 @ 00:44:44
URL: http://melitakadiric.blogg.se/
Postat av: elin!

millan, kom fan ihåg att det går på typ fyra personer i hamra varenda morgon, hör du det? F-Y-R-A.. o ibland är dom till o med fem :o

hahahhahahahhaha, nej men du har rätt fan med allt o hoppas du är frisk nu älskling lilla :*

2009-11-30 @ 07:11:52
URL: http://elinkarlssson.bloggproffs.se
Postat av: millan

melita ; hahah, fast det är fan gratäng oftare ! i värsta fall FISKGRATÄNG ! ;o



elin; dom där fyra jävla 39 tattarna kan fan pilla upp nåt , slätmon behöver den mer ! :o

visst har jag x), tyvärr inte , men ska till farbror dokton sen och kolla upp skiten ;D

2009-11-30 @ 13:08:50
Postat av: casandra

96 orna (n) ;) höhöö

2009-11-30 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0