movie<3

kom nyss hem från linköping, har vart på bio 2 ggr, mkt bra filmer måste jag säga!
först tog jag tåget in med melita och freja, prata om gamla minnen och sånt (: <3
sen drog vi till filmstaden, och där skulle vi kolla på new moon<3 som vi gått och väntat på i ett år !
sååååååå värd film, seriöst och jacobs magrutor ! ae helt sanslöst, hur kan man vara så snygg !? ;o fast edward är ju inte heller så ful ;) aja , men sen drog vi till donken och käka, sen följde de mig till filmstaden igen där jag mötte upp josefin, felicia, julia, rebcca, jesper, ragnar, skuja, rasmus och tommy . och vi såg paranormal activity, rätt så seg men usch och fy riktigt äcklig vissa stunder !
jag och rebecca satt och krama sönder varandras händer x) och jag kommer inte kunna sova normalt inatt ;o
sen åkte jag hem med syrran och erik och nu sitter jag här (:

en mkt bra kväll med andra ord :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0