inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen

öland, åhh det var så sjukt perfekt !
att bara få åka bort med mina älskade vänner och bara umgås med dem i 3 hela dagar.
öland var helt perfekt, de roligaste dagarna på sommarlovet nästan. även att vädret inte var på topp så var allt ändå så sjukt bra!
alla minnen jag tog med mig hem därifrån ; bananbåten, fläskfood, grävde ner denise, fjortiskväll, emma STEIF,  knullmänniskorna i husvagnen x) , gungan<3, bims jävla visselpipa, volleybollen. Och så mkt mkt mer!

bim, denise, freja, linnea, evelina och elin <3
en resa jag aldrig glömmer , alla skratt och alla minnen med dessa underbara människor <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0