halleluljah moment !

hör ni änglakörens sång, millan uppdaterar bloggen :L
ne men asså jag tycker inte det är så speciellt kul att blogga, men mina vänner tjater så dant så nån gång då och då blir det allt av :D
annars har skolan dragit igång igen och jag som trodde jag skulle få ett bättre schema, men icke sa nicke slutar runt tre tiden varje dag mer elr mindre och sovmorgon har de allt varit riktigt snåla med :o (n)
har blivit mkt åk i backen på senaste tiden men det är kul , fast det har varit redigt kallt nu ett tag inte lika kul, känns som man nyss genomlidit en botoxoperation när man kommit ner för backen, helt stel i fejjan.
nae, nu måste jag sova skulle gjort det för ett bra tag sen men fastna vid datorn (a)


puuuuuuuusss

och vill bara säga att jag har jordens finaste vänner ! bim, elin, olivia, freja, melita, linnea och denise <3

Kommentarer
Postat av: Freja

<3!

2010-01-12 @ 18:35:02
URL: http://frejajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0