I don't like träningsvärk!

åhhhh , mina vader killing me bokstavligt talat!
har skenat som en vilde, tyckte jag och bim hade redigt bra tempo där ett tag :L nöjd är jag iaf :D
 och så var vi oerhört fula när vi hade styrka x) men det gillar jag för min vän är bäst ! :D sen har vi ju studiedag imorn med , gudars så uppskattat !
ska sova riktigt länge , för idag fick jag reda på att snowboardslärarna inte behövde gå på utbildningen !! :D så sovmorgon here I come :L men ska nog ut en stund till backen med olivia, men när lär märkas ;)
ska även bo hos bim nästa vecka :L hahah om jag får ;) så jag kan åka 39 (:

men hejhopp nu ska ja testa nya photoshop som ja ladda ner (: !


PUSS på't !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0